مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-07بين الملل

 پایین آمدن سن مهاجرت در ایران/ دانش آموزان هم دارند می روند


متاسفانه آمار و ارقام سال های اخیر می گوید که ذخیره هوش ایران و میانگین هوش ایرانیان در حال کاهش است و این روند قطعا در آینده ایران تاثیر خواهد گذاشت.

- متاسفانه آمار و ارقام سال های اخیر می گوید که ذخیره هوش ایران و میانگین هوش ایرانیان در حال کاهش است و این روند قطعا در آینده ایران تاثیر خواهد گذاشت.

روزنامه اعتماد نوشت: پرونده های مهاجرت برای دانش آموزان یکی پس از دیگری در دفاتر مهاجرتی باز می شود و اگر تمکن مالی برقرار باشد و افسر مربوطه پس از مصاحبه، دانش آموز را رد نکند، موفقیت نزدیک است.

 از سال گذشته که پرونده مهاجرت مهلا برای کانادا به جریان افتاده برای رفتن به مدرسه سر از پا نمی شناسد و ساعت های طولانی کلاس رفع اشکال و تمرین انگلیسی خسته اش نمی کند.

پرونده های مهاجرت برای دانش آموزان یکی پس از دیگری حتی دانش آموزان هم دیگر نمی خواهند در ایران بمانند! در دفاتر مهاجرتی باز می شود و اگر تمکن مالی برقرار باشد و افسر مربوطه پس از مصاحبه، دانش آموز را رد نکند، موفقیت نزدیک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاعتماد، سازمان های مهاجرتی این روزها در کنار تبلیغات برای انواع ویزاهای دانشگاهی و کار در سایت های شان، حسابی برای مهاجرت دانش آموزی تولید محتوا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 پایین آمدن سن مهاجرت در ایران/ دانش آموزان هم دارند می روند

 پایین آمدن سن مهاجرت در ایران/ دانش آموزان هم دارند می روند